Mee met Maarten naar de WYD

18 mei: 3e pannekoekenhuis

de laatste pannekoekenhuis stond weer voor de deur. Ik verwacht niet al te veel van de opbrengsten, als we maar een gezellige dag hebben. om 10.15 werd ik door ruud opgebeld om te vragen waar ik bleef, ik was helemaal vergeten dat we begonnen om 10.00 uur maarja......
na een half uurtje voorbereiden even naar de kerkdienst geweest en daarna voor de kerkgangers meteen de eerste pannekoeken bakken. poeh... dat was even werken maar t was een goed begin.

om 5 uur ben ik met AT(amazing teeners waarvan ik voorzitter ben) gaan schilderen, er zijn leuke werken uit gekomen. om 19.00 uur hebben ik samen met At een aantal pannekoeken gegeten, daarna was t tijd om de kids gedag te zeggen. de schilderijen worden op tentoongesteld en later verkocht voor een goed doel.

Toen was het tijd voor de afwas, ik heb samen met ylona het overgenomen van ruben en claudia (die was ondertussen ook gekomen om te helpen) Die afwas was zo groot dat ik er een trouma van heb opgelopen (iedergeval voor een week). Na de afwas was het tijd om even bij te komen en de balans op te maken.

we kunnen terugkijken op een geslaagde dag. we hebben netto 700 euro opgehaald, een prima prestatie zeker na de flinke prijsdaling.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!