Mee met Maarten naar de WYD

zaterdag 12 juli

na het ontbijt stond het festival in canberra op het programma. lekker1,5 uur in de bus. de sfeer was erg goed en er werd veel gezongen.

op het festival aangekomen eerst wat gevoetbalt. het was erg lekker weer. zeker vergeleken met goulburn. op het grote podium speelden een aantal bandjes onderanderen de priestband. Na deze optredens van debandjes stond de euchrastie viering met de bisschop op het programma. bij aanvang van de viering liepen alle aanwezige priesters en bisschoppenin een lange stoet richting het podium. dit was een indrukwekkend gezicht. dit was tevens de eerste keer dat ik 10000 man een dienst heb zien bezoeken, maar dit zal pas een begin zijn met wat iki te zien krijg. tuidens de dienst was het erg gezellig met lieke en charlotte.

Na de dienst naar huis met de bus, bij het racecourt stond een lange rij voor het eten dus besloten ik, max,maarten,sophie en robin deze komen uit bisdom den bosch naar marenbeena(slaaplokatie) te gaan.