Mee met Maarten naar de WYD

in sydney

na een koude week in goulburn nu in het 10 graden warmere sydney

gisteren de openingsmis gehad waar zeker 100000 mensen bijeen waren. helaas is pastoor ad gister naar huis teruggekeerd omdat een goede vriendin van hem was overleden. nu hebben we we de groepen van ruud en koen samen gevoegd. met Walter broeders hebben we de grootste lol.

ik heb vele vrienden gemaakt uit het bisdom den bosch. ik baal nu echt dat we op verschillende plaatsen slapen. maarja....... we zien elkaar nog genoeg.

morgen komt de paus aan. kijken hoe dat gaat verlopen.

vanochtend weer een intervieuw gegeven voor de radio dus misschien hoor jullie me op de radio

ik moet nu weer stoppen want mijn tijd is op in het internbetcafe. ik probeer deze week nog een keer te komen.

vele groeten uit sydney

Reacties

Reacties

monique

maarten, je wordt nog eens een BN-er. met al je interviews.Ik hoop dat je met veel mooie foto's thuis komt waarbij je jouw verhalen kan vertellen.
vanmiddag kijken we weer naar Ned. 2. zo leven we op afstand met jullie mee.
vele groeten.
hoeveel kangoeroe's heb je al gezien?????

Chantal

Maarten je was gister gewoon even te zien op Nederland 2!!!

Goed gedaan, zo te zien was je lekker aan het dansen ;)

Veel plezier nog!!!

Kus Tal

Anca en Aad

hoi Maarten en alle andere Providers,
via de tv krijgen we een aardig beeld van jullie belevenissen daar, zijn jullie ook zo luidruchtig als de lui die wij zien of bouwen jullie je eigen feestje? wat merken jullie van de aanwezigheid van de NL tv? volgens een commentator op tv lag een enkeling zelfs te snurken op het middenterrein, waren jullie dat???we zijn heel benieuwd naar jullie verhalen, maar ook naar het vervolgprogramma. heeft Vera al een warme jas gekocht?
kus voor alle Providers,
Anca en Aad

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!