Mee met Maarten naar de WYD

maandag 14 juli

vandaag de reis naar sydney. om 6.00 uur werd ik wakker net als mijn kamergenoten wakker van een bel die irritant heel de tijd aan het rinkelen was. na wat wakkerder geworden te zijn bleek dit het brandalarm te zijn. eerst dachten we dat het een grap was om ons allen op tijd uit bed te krijgen maar toen we de brandweer voor zagen rijden bedachten we dat het best wel eens echt zou kunnen zijn. het bleek echter dat een jongeman de ventilatie in de douche niet aangedaan. we gingen na een rommelige ochtend naar de showgroundmet al onze bagage. we werden verdeeld in bussen en gingen op weg naar sydney.

het was een geweldige rid van een uur of 3, sydney bleekgeweldig groot te zijn. over de harbourbridge, langs het operahouse. de indruk was dat het een geweldige stad zou zijn waar ik veel zou kunnen gaan beleven.

naeen intro en lang wachten op onze bagage op weg van onze catecheseplek st leonard naar st thomas. hier slapen wij zolang we in syney vertoeven. de heren slapen in een slaapzaal en de dames ineen schoolgebouw.bisdom rotterdam slaapt samen met haarlem.

na een euchratie waar de bisschoppen voorgingen hadden we een bbq. en snel mijn bed in na een lange reis.