Mee met Maarten naar de WYD

1 juni: 3e en laatste Sydney bijeenkomst

3e en laatste Sydney bijeenkomst in Waddinxveen van het bisdom Rotterdam.
Na een dagje den haag waarbij we een bezoekje hadden gebracht aan pastoor ad v/d helm en naar Scheveningen zijn geweest was het weer tijd voor de bijeenkomst.
Van te voren werd er weer gegeten en de gasten aan tafel waren pastoor Ad v/d Helm en pastoor Stephan kuik. Ben en Ilona waren er ook weer bij maar dat word bijna een gewoonte. Om 7 uur was de aanvang van het programma en werden door Guido de laatste nieuwtjes over de reis vermeld. Pastoor Stephan kuik had een verhaal over 'tochtgenoten'waarbij hij citaten en het boekje van bisschop van Van Luijn gebruikte. In de pauze zocht ik Chantal v/d Loos op waarmee ik eigenlijk de gehele avond mee optrok. Na deze pauze werd de grote groep van ongeveer 50 man op gesplitst in 7 groepen waarbij we een aantal vragen meekregen. Deze werden maar voor een deel behandeld in onze groep maar er werden andere goede punten aangekaard.
Na 3 kwartier werd iedereen weer in de kerk verwacht waar een woorddienst was geleid door Stephan Kuik.
In het nabespreken in de tuin achter de pastorie is gebleken hoeveel mensen ik eigenlijk heb leren kennen deze 3 bijeenkomsten. Toch in het bijzonder Chantal die me bewust en misschien onbewust veel heeft geholpen door met me te praten. Dank daarvoor
;-)

Op 8 juni nog 1 bijeenkomst in Houten van alle Nederlanders die naar Australië gaan en nog een uitzendmis op 29 juni. Op 7 juli en dat is over 35 dagen om 12.00 uur zit ik in het vliegtuig op weg naar mijn eerste WJD.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!