Mee met Maarten naar de WYD

Zondag 29 juni: wegzendmis

De Kerkdienst stond voor een groot deel in het teken van de jongeren die naar de WYD gaan. Voordat de dienst begon had Ruud mij nog gevraagd of ik een voorbede wilde voorlezen dus had ik ook mijn inbreng in deze ,voor ons, bijzondere viering. Pastoor van Klaveren ging deze viering voor en de kerk was erg goed gevuld. Aan het einde van deze kerkdienst kregen wij de pelgrimszegen. Na de viering hebben we van heel veel mensen gelukwensen gekregen en we kunnen nu gezegend naar de WYD in australië .

Reacties

Reacties

Jos koppen

Dag Maarten, Het was een mooie happening vanochtend op Schiphol. Ik ben benieuwd naar je interview voor de KRO radio. Moesten jullie nog ang wachten voor jullie konden inchecken?

Chantal

Hey Maarten,

Heel veel plezier!!! Ikke heb me net ingeschreven zodat ik direct een mailtje krijg als jullie wat neerzetten... Reuze handig ;)

Have fun!!!

Kus Tal

lidia

hoi Maarten
Goeie reis gehad? wel lang zeker? maar nu ben je er denk ik wel. nou ik wens je een mooie tijd toe.

doei
lidia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!