Mee met Maarten naar de WYD

vliegreis

na een storing op schiphol toch door de incheck gekomen en marechaussee. we vlogen met malaysia airlines. op de vlucht naar kuala lumpur had ik gelukkig van plaats kunnen ruilen en zat ik bij de vluchtuitgang. het eten was goed en vermaakte me prima. zat wel naaste een chagarijnige engelsman.

op kuala lumpur aangekomen eerst even bijkomen met een grote kop koffie gehaald en een hamburger.

op naar sydney. in het vliegtuig wil ik wel wat slapen maar dat wordt verhinderd doordat ik geheel opgevouwen zit. ik heb tijdens deze vlucht wel veel nieuwe mensen leren kennen. Het eten tijdens deze vlucht was echt niet te eten en heb het laatste gerecht overgeslagen. ik kan geen vliegtuigvoedsel meer zien. na een dikke24 uur eindelijk aangekomen in sydney.

na aankomst in sydney meteen ouders geinformeerd en op naar onze slaaplokatie in goulburn. het blijkt daar rond de 4graden te zijn en mutsen en handschoenen werden meteen uit de tassen gepakt. we slapen deze nacht in een sporthal waar we werden wakkergehouden door een stel fransen die om 1.00 uur een euchratie viering hadden.

morgen inschrijven en naar de echte slaaplokatie

Reacties

Reacties

marijke

Goede Morgen Maarten
Thomas heeft in Kuala Lumpur 3mnd gewoond het was een hele ervaring,alleen jij vloog er over heen met een heerlijk kop koffie ik wens je een geweldige week
Groetjes van je liefste tante Marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!